platformvita

platformvita

احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی ایران
platformvita

platformvita

احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی ایران

شاهکاری که دنیا رو نجات داد

چند وقت پیش یک کلاس مجازی شرکت کردم که در حوزه سئو بود، کلاس که شروع شد استاد با یک سلام و احوالپرسی کوتاه رفتن سر اصل مطلب.
حالا اصل مطلب چی بود؟
خب اولش که گفتم کلاس موضوعش در حوزه سئو بود.
اما خب ما هم درسمون رو خونده بودیم ها، اما با چشم کور پس نتیجه میشد: کور خوندی
چرا همه چی بهم ریخت، چی میگی اصلا
بگذارید ی توضیح کوچیک بدم
استاد همون اول کلاس شروع کردن به تعریف خاطره من هم که عاشق و دلباخته یادگیری، هی منتظر شدم که خاطره استاد تموم بشه. خلاصه بعد از یک ربع ایشون یک تیتر بسیار جذاب با موضوع چطوری در حوزه سئو میتونیم از یک کارشناس مبتدی به کارشناس کاربلد تبدیل بشیم، عنوان کردند
دل تو دلم نبود که آخیش بالاخره ی چیزی یاد میگیریم و پله های ترقی رو یکی پس از دیگری فتح میکنم.
اما اینجا بود که ضرب المثله شکل گرفت: کور خوندی
استاد رفت سراغ خاطره بعدی و اینکه چطوری تونسته صدها عاشق کارنابلد سئو رو یک شبه به پوزیشن کاربلد برسونه.
بعدش نوبت به سرفصل‌های دیگه رسید و ایشون در هر عنوانی که اسمش رو میبرد و قند رو توی دل ساده من آب میکرد، شروع میکرد به خاطرات شاهکارهاش که اگه توان ایشون در حوزه سئو نبود الان نود درصد کسب و کارهای جهان (اصلا با ایران اشتباه نگیرید لطفا شان استاد زیر سوال میره) الان ورشکسته بودند.
بالاخره اینکه من تهه کلاس یاد گرفتم چه استاد کاربلدی بودن ایشون و اگر زحمات ایشون نبود الان دنیا در حال سقوط در یک پروسه رکود اقتصادی بود.
اونجا بود که قدر ایشون رو به اندازه تمام شب های قدر، قدر دونستم و توصیه میکنم شما هم قدر بدونید، به هر حال استادن دیگه.
خلاصه خواستم بگم توی برخی کلاسها منتظر نتایج شگفت آور باشید تا بعدا از تعجب شاخ غول در سر گرامیتون سر بر نیاورد...

اگر شاهکارهای اساتید یک مجموعه براتون خیلی جذاب نیست و در به در دنبال آموزش واقعی هستید باید کمی تلاش کنید که ما رو پیدا بنمایید، اخه استادهامون چون صنعت سلامت جهان رو هنوز نجات ندادند، شاید پیدا کردنشون سخت باشه